Mikor van rá szükség, miben tud segíteni?
1. Akkor, ha valamelyik alkatrésze meghibásodott, elkopott, eltörött.
2. Akkor, ha készülékének karbantartásra van szüksége (2 évente).
Hozzánk bármilyen HYLA problémával, kérdéssel fordulhat, szakszerű segítséget kap.
Rendszeres karbantartással a készülék élettartamát meghosszabbíthatjuk és egyedülálló légtisztítási hatékonyságát fenntarthatjuk.
A HYLA felső (motorblokk) rész karbantartásának folyamata:
- A készülék központba való beérkezésekor a szakszerviz állapotfelmérést készít, melynek során megállapítja a tisztítás módját, felméri a motor és a szénkefe állapotát, alkatrész cseréjének szükségességét.
- A karbantartás költségeiről, a gép műszaki állapotáról központunk vevőszolgálata telefonon tájékoztatatás nyújt Önnek szervizelés előtt. (Szénkefecsere csak akkor szükséges, ha a kopásból adódó méretcsökkenés eléri a 10 mm-t.)
- Amint a karbantartás elkészül, szintén értesítést kap az átvétel leghamarabbi időpontjáról.
- A karbantartást 24 óra alatt elvégezzük.
Ha kiváncsi milyen munkafolyamatokat végez el szakszervizünk az Ön HYLA felső részének karbantartásakor, akkor ide kattintva megtekintheti.
Szervízbe szállítás lehetőségei >>
Ha kérdése van, hívjon minket, segítünk.